Farm Heroes Saga Welcome Farm Heroes Saga Gamers! Introduce yourself here


Farm Heroes Saga Forum Topic  
  • vardump
  • Login:
  • Posts: 765

laugh Welcome to the Club! Feel Free to Introduce yourself here yes

  10 Replies

i like play this game

I love this game I send alot of time on it everyday. I do wish there was rewards you could get here like I do some of my other games like Bingo Bash and Houses of fun, they have awesome rewards here for them.  Why not for this game?

my name is lisa i love this game ty

 

Hola mi nombre es diego

Hi, I am tiffany K
  • Rlharper
  • Login:
  • Posts: 1

h5angryangryangryangryangry

  • DebraFry
  • Login:
  • Posts: 1
I've enjoyed playing Farm Heroes Saga for a few years now. Stuck on Level 1950. I'm a daily player
Mi nombre es joan

Hola amiga. Me gusta mucho este juego, voy por el nivel 606 u ultimamente no he podido jugar porque el juego presenta un problema, se me cierra solo, al inicio, a mitad del juego o terminandolo uuppsss.... quisiera saber si te ha pasado esto y como resolver este problema.

Hola amig@s. Quisiera saber si alguien le ha pasado este problema con el juego Farm Heroes Saga y si me puede ayudar a solucionarlo. No me permite entrar al juego porque se me cierra solo, a veces al inicio, a veces en mitad del juego y peor aun a veces ya terminandolo uuppsss... alguien puede ayudarme por favor? En verdad me gusta mucho este juego y ya voy por el nivel 606.

GameHunters.Club is a Fan Base Site and is not endorsed by or affiliated by Farm Heroes Saga.

All Trademarks are the property of respective owners.